გაკვეთილის პორთფოლიო

შეფასების რუბრიკა




ჯგუფური მიშაობის შფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
ჯგუფის მუშაობა წარუმატებელია
ჯგუფის მუშაობა დამაკმაყოფილებელია
ჯგუფის მუშაობა წარმატებულია    
ჯგუფის  წევრები აქტიურად არიან ჩართული მუშაობაში
ჯგუფის მხოლოდ ორი წევრი აქტიურობდა
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი აქტიურობდა,
ჯგუფის  წევრები აქტიურად არიან ჩართული მუშაობაში
ჯგუფში არის მეგობრული გარემო, პატივს სცემენ ერთმანეთის აზრს
კამათობენ, არ უსმენენ ერთმანეთს, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ჯგუფში არის მეგობრული გარემო, პატივს სცემენ ერთმანეთის აზრს
დავალებას ასრულებენ უშეცდომოდ
დავალებას ვერ ასრულებენ
თითმის უშეცდომოს შეასრულეს დავალება
გამაფრთხილებელ პლაკატს აკეთებენ ასრულებენ უშეცდომოდ
იცავენ დავალების შესასრულებლად განსაზღვრულ დროს
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
ოდნავ გადააცილეს მათთვის განკუთვნილ დროს
იცავენ დავალების შესასრულებლად განსაზღვრულ დროს





პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
I
II
III      
IV      
პასუხობს თემას
ასცდა თემას, ვერ ამოიცნო მთავარი სათქმელი
თემის შინაარსს ნაწილობრივპასუხობს
                
პასუხობს თემას, მაგრამ ცოტა გაუაზრებლად
უშეცდომოდ პასუზობს თემას     

ფლობს აუდიტორიას და საუბრობს გამართული ენით
ვერ ფლობს აუდიტორიას, რადგან საუბარი უჭირს
საუბრობს, მაგრამ არა საინტერესოდ
ფლობს აუდიტორიას,მაგრამ ცოტა დამაჯერებლობა აკლია
აბსოლუტური სიზუსტით ფლობს აუდიტორიას, საუბრობს გამართულად
იყენებს თვალსაჩინოებას
არ გამოიყენა თვალსაჩინოება
გამოიყენა, მაგრამ არასრულფასოვნად
იყენებს, მაგრამ ცოტა უინტერესოდ
სრულფასოვნად იყენებს თვალსაჩიოებას
იცავენ დროის ლიმიტს
ვერ იცავს დროის ლიმიტს
დაიწყო, მაგრამ დროშე ვერ ჩაეტია
რამდენიმე წუთი დააკლდა
სრულად იცავს დროის ლიმიტს














                დისკუსიის  შეფასების კრიტერიუმი
კრიტერიუმები
I
II
III      
IV      
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
ვერ საუბრობს
გაუგებარია მისი საუბარი
საუბრობს, მაგრამ ცოტა სიზუსტა აკლია
გამართულად აყალიბებს თავის მოსაზრებას
მსჯელობს არგუმენტირებულად
ვერ მჯელობს
მსჯელობას აკლია არგუმენტი
ნაწილობრივ მსჯელობს არგუმეტირებულად
მისი მსჯელობა არგუმეტირებულია
აკეთებს დასკვნებს
ვერ აკეტებს დასკვნებს
აკეტებს, მაარამ გაურკვევლად
ცოტა სიზუსტე აკლია
მკაფიოდ აკეთ დასკვნებს
ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
არ უსმენს სხვას, ვერ პასუხობს განსხვავებულ აზრს
ისმენს, მაგრამ ვერ პასუხობს განსხვავებული აზრს
ისმენს და პასუხობს განსხვავებულ აზრს, მაგრამ უჭირს
ისმენს და გამართულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს.









სსსმ მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმები
I
II
III      
IV      
ტექსტის კითხვა, კითხვა -პასუხი თვალსაჩინოების გამოყენებით
ვერ კითხულობს ტექსტს, ვერ ღიქვამს თვალსაჩინოებას
ცნობს ასოებს, მაგრამ არ შეუძლია კითხვა
კითხულობს ტექსტს, მაგრამ ვერ პასუხობს კითხვებს
უშეცდომოდ პასუსობს კიტხვებს, შეუძლია ტექსტის კითხვა                

მთავარი და არამთავარი პერსონაჟების გამოცნობა, პერსონაჟის დახასიათება
არ შეუძლია პერსონაჟების გამორჩევა
ვერ აჩევს მთავარ და არამთავარ პერსონაჟბს
შეუძლია მთავარი და არა მთავარი პერსონაჟებისგამორჩევა, მაგრამ უჭირს მათი დახასიათება
გამოიცნობს პერსონაჟებს, შეუძლია დახასიათება
კლასთან თანამშრომლობა
ვერ ფლობს აუდიტორიას, რადგან საუბარი უჭირს
 უჭირს კომუნიკაცია მეგობრებთან
ეკონტაქტება მეგობრებს, მაგრამ დროდადრო ჩაიკეტება თავის თავში
არის მეგობრული და თანამშრომლობს მეგობრებთან





No comments:

Post a Comment