ჯგუფური მიშაობის
შფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ჯგუფის მუშაობა წარუმატებელია
|
ჯგუფის მუშაობა
დამაკმაყოფილებელია
|
ჯგუფის
მუშაობა წარმატებულია
|
|
ჯგუფის
წევრები აქტიურად არიან ჩართული მუშაობაში
|
ჯგუფის
მხოლოდ ორი წევრი აქტიურობდა
|
ჯგუფის
თითქმის ყველა წევრი აქტიურობდა,
|
ჯგუფის
წევრები აქტიურად არიან ჩართული მუშაობაში
|
|
ჯგუფში არის მეგობრული გარემო, პატივს სცემენ
ერთმანეთის აზრს
|
კამათობენ,
არ უსმენენ ერთმანეთს, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ,
ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ჯგუფში არის მეგობრული გარემო, პატივს სცემენ
ერთმანეთის აზრს
|
|
დავალებას ასრულებენ უშეცდომოდ
|
დავალებას
ვერ ასრულებენ
|
თითმის
უშეცდომოს შეასრულეს დავალება
|
გამაფრთხილებელ პლაკატს აკეთებენ ასრულებენ უშეცდომოდ
|
|
იცავენ დავალების შესასრულებლად განსაზღვრულ დროს
|
ვერ იცავენ
დროის ლიმიტს
|
ოდნავ გადააცილეს
მათთვის განკუთვნილ დროს
|
იცავენ დავალების შესასრულებლად განსაზღვრულ დროს
|
|
პრეზენტაციის შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
პასუხობს თემას
|
ასცდა თემას, ვერ ამოიცნო მთავარი
სათქმელი
|
თემის შინაარსს ნაწილობრივპასუხობს
|
პასუხობს
თემას, მაგრამ ცოტა გაუაზრებლად
|
უშეცდომოდ
პასუზობს თემას
|
ფლობს აუდიტორიას და საუბრობს გამართული ენით
|
ვერ ფლობს აუდიტორიას, რადგან საუბარი უჭირს
|
საუბრობს, მაგრამ არა საინტერესოდ
|
ფლობს აუდიტორიას,მაგრამ ცოტა დამაჯერებლობა აკლია
|
აბსოლუტური სიზუსტით ფლობს აუდიტორიას, საუბრობს გამართულად
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
არ გამოიყენა თვალსაჩინოება
|
გამოიყენა, მაგრამ არასრულფასოვნად
|
იყენებს, მაგრამ ცოტა უინტერესოდ
|
სრულფასოვნად იყენებს თვალსაჩიოებას
|
იცავენ დროის ლიმიტს
|
ვერ იცავს დროის ლიმიტს
|
დაიწყო, მაგრამ დროშე ვერ ჩაეტია
|
რამდენიმე წუთი დააკლდა
|
სრულად იცავს დროის ლიმიტს
|
დისკუსიის შეფასების კრიტერიუმი
კრიტერიუმები
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
ვერ საუბრობს
|
გაუგებარია მისი საუბარი
|
საუბრობს,
მაგრამ ცოტა სიზუსტა აკლია
|
გამართულად აყალიბებს თავის მოსაზრებას
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
ვერ მჯელობს
|
მსჯელობას აკლია არგუმენტი
|
ნაწილობრივ მსჯელობს არგუმეტირებულად
|
მისი მსჯელობა არგუმეტირებულია
|
აკეთებს დასკვნებს
|
ვერ აკეტებს დასკვნებს
|
აკეტებს, მაარამ გაურკვევლად
|
ცოტა სიზუსტე აკლია
|
მკაფიოდ აკეთ დასკვნებს
|
ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
არ უსმენს სხვას, ვერ პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
ისმენს, მაგრამ ვერ პასუხობს განსხვავებული აზრს
|
ისმენს და პასუხობს განსხვავებულ აზრს, მაგრამ უჭირს
|
ისმენს და გამართულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს.
|
სსსმ მოსწავლის შეფასების
კრიტერიუმები
კრიტერიუმები
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
ტექსტის კითხვა, კითხვა -პასუხი თვალსაჩინოების
გამოყენებით
|
ვერ კითხულობს ტექსტს, ვერ ღიქვამს
თვალსაჩინოებას
|
ცნობს ასოებს, მაგრამ არ შეუძლია
კითხვა
|
კითხულობს
ტექსტს, მაგრამ ვერ პასუხობს კითხვებს
|
უშეცდომოდ
პასუსობს კიტხვებს, შეუძლია ტექსტის კითხვა
|
მთავარი და არამთავარი პერსონაჟების გამოცნობა, პერსონაჟის დახასიათება
|
არ შეუძლია პერსონაჟების გამორჩევა
|
ვერ აჩევს მთავარ და არამთავარ პერსონაჟბს
|
შეუძლია მთავარი და არა მთავარი პერსონაჟებისგამორჩევა,
მაგრამ უჭირს მათი დახასიათება
|
გამოიცნობს პერსონაჟებს, შეუძლია დახასიათება
|
კლასთან თანამშრომლობა
|
ვერ ფლობს აუდიტორიას, რადგან
საუბარი უჭირს
|
უჭირს კომუნიკაცია მეგობრებთან
|
ეკონტაქტება მეგობრებს, მაგრამ
დროდადრო ჩაიკეტება თავის თავში
|
არის მეგობრული და თანამშრომლობს
მეგობრებთან
|
No comments:
Post a Comment